CONTACT


Voor meer informatie kan je de veel gestelde vragen bekijken of jouw contactgegevens invullen. Dan neemt Lisa Otte Media contact met je op. 
Openingstijden
Maandag
-
Dinsdag
-
Woensdag
-
Donderdag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
Alleen op afspraak
Zondag
Alleen op afspraak

Veelgestelde vragen over social media berichten

Bekijk hieronder enkele veelgestelde vragen plus antwoorden, of mail naar lisa.otte.mail@gmail.com

  • Hoe kan ik mijn abonnement verlengen?

    Abonnementen worden automatisch verlengt. Je hoeft zelf niks te doen.

  • Hoe kies ik een nieuw abonnement?

    Het kiezen van een nieuw abonnement heeft een start termijn van 1 maand (30 dagen). Een nieuw abonnement hoeft alleen via e-mail of telefoon doorgegeven te worden.

  • Moet ik zelf tekst aanleveren?

    Ja de voorkeur is wanneer er zelf tekst wordt geleverd voor alle social media berichten. 

  • Hoe moet ik foto's aanleveren?

    Stuur losse foto's per e-mail of WeTransfer (een gratis dienst, waarmee je zonder registratie gemakkelijk en snel bestanden verstuurt).


    Als je foto's op hoge resolutie hebt, dan ontvang ik die het liefste. Verkleinen is nooit een probleem, vergroten wel.


    Stuur geen foto's via Facebook, WhatsApp of andere diensten: doorgaans worden je bestanden verkleind om ze te kunnen versturen. Daar wordt het resultaat niet mooier van.


    Lever geen foto's aan in een Word-bestand. Word verkleint namelijk je foto's.


    Sla een JPG niet vaker op dan echt nodig. Bij iedere keer dat je op 'opslaan' klikt, wordt het bestand verder verkleind. 

  • Wat kost het plaatsen van de social media berichten?

    Voor het plaatsen van de berichten wordt €20 in rekening gebracht per maand voor 2 berichten. 4 berichten plaatsen kost 40 euro per maand. En 8 berichten laten plaatsen kost 75 per maand extra.


    Wilt u het zelf plaatsen dan worden de berichten via WeTransfer naar u gestuurd.

  • Hoe kan ik mijn abonnement afzeggen?

    Het afzeggen van je abonnement heeft een opzeg termijn van 1 maand (30 dagen). Het afzeggen moet via e-mail verstuurd worden en door Lisa Otte Media worden bevestigd. 

Veelgestelde vragen grafische vormgeving

  • Krijg ik de volledige rechten van het logo?

    Je krijgt volledige rechten over het logo zodra de betaling aan ons voldaan is (de betaling staat daarbij voor de overdracht). Dit zijn gebruiksrechten, je mag het logo of elementen van het logo niet doorverkopen.

  • Hoe gaat Lisa Otte Media te werk als ik meerdere onderdelen bestel?

    Een opdracht voor meerdere onderdelen zoals bijvoorbeeld het ontwerpen van een logo met een huisstijl pakken wij altijd in fases op waarbij we beginnen met het logo en daarna de huisstijl.

  • Hoe gaat de betaling in zijn werk als klant?

    Wanneer u aangeeft dat het ontwerp naar wens is en definitief gemaakt mag worden stellen wij de factuur voor u op. U ontvangt de factuur per e-mail en deze kunt u via bankoverschrijving of iDeal voldoen.

Bekijk Lisa Otte Media op Facebook en Instagram!

Share by: